Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee keer zoveel bezwaar tegen telefoontjes telemarketeers, en dat is goed nieuws vindt DDMA

Dat blijkt uit de DDMA Telemarketing Benchmark 2024. Opvallend: groei bezwaren duidt volgens DDMA op beter geïnformeerde consumenten.
vrouw schreeuwt tegen telefoon
© shutterstock
vrouw schreeuwt tegen telefoon
© shutterstock

Het is een beetje hoe je ernaar kijkt, halfvol of halfleeg. De DDMA constateert in zijn Telemarketing Benchmark 2024 dat het aantal mensen dat niet meer wil worden gebeld door telemarketeers sinds 2021 is gestegen van 4% naar 8%, een relatieve verdubbeling dus.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in