Overslaan en naar de inhoud gaan

Kledingmerk Coolcat keert terug met nieuwe collectie voor kinderen

Het door Roland Kahn opgerichte merk maakt een comeback onder de vleugels van Wehkamp.
Comeback kid Coolcat
Comeback kid Coolcat
Comeback kid Coolcat
Comeback kid Coolcat

Coolcat lanceert een nieuwe collectie kinderkleding die vanaf 9 september 2024 exclusief verkrijgbaar is via coolcat.nl, Wehkamp.nl en Kleertjes.com. Na de overname van de rechten op het merk in 2023 heeft Wehkamp een herlancering voorbereid, waarbij de collectie zich richt op kinderen.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe collectie, bestaande uit meer dan 100 items, biedt een mix van streetwear en sportieve stijlen. Met de slogan 'Be Heard, Make Noise' wil Coolcat zelfexpressie en individualiteit benadrukken. De kleding, beschikbaar in maten 116 tot en met 176, varieert in prijs van 19 euro voor een t-shirt tot 99 euro voor een winterjas.

Promotiebus door het land

Om de herlancering te promoten, gaat een promotiebus door Nederland met deelname van diverse influencers. Wehkamp ziet de terugkeer van Coolcat als onderdeel van hun strategie om een breed online assortiment aan te bieden voor gezinnen.

Rise and fall (and revival)

Coolcat werd in 1979 opgericht door Roland Kahn met een eerste winkel aan de Nieuwendijk in Amsterdam. Op het hoogtepunt had Coolcat 80 winkels in Nederland en nog eens 17 in het buitenland. Het bedrijf werd in 2019 failliet verklaard. Kahn zegt nu over de comeback: ‘We zijn blij dat we anderhalf jaar geleden in Wehkamp de juiste professionele partner hebben gevonden die de continuïteit van het Coolcat-merk kan waarborgen en kijken met vertrouwen naar de toekomst.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in