Overslaan en naar de inhoud gaan

Sander van de Vooren, ex-Nederlandse Loterij, naar PR-bureau NewsLab

Ook Veerle van den Brink (oud-RTL) en Cathalijne Groen aan de slag voor het pr-bureau.
Sander van de Vooren
Sander van de Vooren
Sander van de Vooren
Sander van de Vooren

Sander van de Vooren (49), voormalig hoofd corporate communicatie Nederlandse Loterij, gaat aan de slag bij pr-bureau NewsLab. Hij krijgt de leiding over het team corporate communications van Newslab.

related partner content for mobile comes here

Het is de bedoeling dat Van de Vooren een rol speelt in het verder ontwikkelen van producten voor klanten en het versterken van het team.

Newslab kent Van de Vooren uit zijn tijd bij Nederlandse Loterij, waar het bureau sinds 2016 mee samenwerkt. De afgelopen twee jaar werkte hij als interimmer voor Cazas Wonen en Aviko.

Veerle van den Brink
Veerle van den Brink
Cathalijne Groen
Cathalijne Groen

Ook Veerle van den Brink (29) en Cathalijne Groen (34) maken de overstap naar Newslab als senior pr-managers.

Van den Brink was de afgelopen vijf jaar bij RTL werkzaam als persvoorlichter en communicatie-adviseur. Zij treedt toe tot het corporate-pr-team en gaat werken voor klanten als ABN Amro Achmea, Amazon Web Services en Nestlé.

Cathalijne Groen werkte voor Vice Media Benelux en TicketSwap, waar ze 4,5 jaar marketing- en communicatieadviseur was.

Daarna werkte ze voor het Zaanse pr-bureau Counter Content en later bij HPB | Het PR Bureau. Bij NewsLab gaat ze aan de slag voor consumer-pr-team voor onder andere Heineken, Center Parcs, Old Amsterdam en Tikkie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in