Overslaan en naar de inhoud gaan

Creative director Jorn Dost verruilt Buutvrij voor Home

Hij werkte in totaal zeven jaar bij Buutvrij.
jorn dost
Jorn Dost.
jorn dost
Jorn Dost.

Jorn Dost (36) is aangesteld als de nieuwe creative director van social-bureau Home. Dost komt van reclamebureau Buutvrij, waar hij de afgelopen zeven jaar werkzaam was, waarvan de laatste twee jaar als creative director. In een uitgebreide LinkedIn-post lichtte hij afgelopen zomer zijn vertrek toe.

related partner content for mobile comes here

Dost moet Home gaan versterken 'met zijn kennis over het maken van spraakmakende campagnes en activaties', aldus het bureau zelf. Dost vult aan: 'Home heeft altijd dichtbij me gestaan en voelt daarom als een logische stap.'

Hij komt terecht in de creatieve directie bestaande uit Davide Cocchiara (associate creative director) en Guy Lokhoff (executive creative director). Bij Home werken in totaal veertig mensen. 

De creative director is niet de enige nieuweling binnen Home. Ook zijn recent Noa Meihuizen, Oscar von Ende en Sara Taha bij het bureau gestart als creatives

Goede vrienden

Buutvrij en Home zijn overigens geen onbekenden van elkaar; de bureaus werken regelmatig samen op dezelfde klanten, zoals Omroep Zwart. Baba Touré (ceo van Home) spreekt zelfs van 'onze goede vrienden van Buutvrij'. 'De overstap is dan ook in goed overleg gegaan.' Wie de nieuwe creative director bij Buutvrij is of wordt, is niet bekend. 

jorn
De nieuwelingen van Home, met rechtsboven Jorn Dost.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in