Overslaan en naar de inhoud gaan

Bas Verheijen (Hema) treedt toe tot BVA-bestuur

Verheijens toetreding tot het BVA-bestuur moet nog wel worden goedgekeurd tijdens de ALV in april 2025, net als dat van Els Dijkhuizen.
Bas Verheijen voor het kaarsenschap van Hema
Bas Verheijen voor het kaarsenschap van Hema
Bas Verheijen voor het kaarsenschap van Hema
Bas Verheijen voor het kaarsenschap van Hema

Bond van Adverteerders (BVA) kondigt aan dat Bas Verheijen, CMO bij Hema, zal toetreden tot het bestuur. Tijdens de ALV in april 2025 kunnen de BVA-leden zijn benoeming - een formaliteit - officieel goedkeuren. Ook Els Dijkhuizen, marketingdirecteur Heineken Nederland, wordt dan officieel voorgedragen. Zij werd in juni aangekondigd als beoogd nieuw bestuurslid.

related partner content for mobile comes here

Een verheugde Verheijen zegt over zijn toetreding tot het BVA-bestuur dat het cruciaal is dat merken hun stem laten horen en van elkaar leren.

BVA-voorzitter Erik van Engelen zegt blij te zijn met Verheijen weer een retailer in het BVA-midden te hebben. Waarom? 'Retailers vertegenwoordigen een groot aandeel in de mediabestedingen en retail media is een belangrijk aandachtsgebied voor BVA. Bas’ expertise is dan ook zeer welkom!'

Het bvA-bestuur is verder als volgt samengesteld:

Erik van Engelen – voorzitter
Nicole Freid – vice-voorzitter
Charlotte Zelders – penningmeester 
Arno de Jong – Nederlandse Loterij Organisatie
Nathalie Lam – Philips Global     
Richard van Schaik – DLA Piper
Aart Jan van Triest – PPM Consulting 
Theo van Uffelen – Yakult Europe B.V. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in