Overslaan en naar de inhoud gaan

Alliander benoemt Aline van Keulen tot directeur marketing & communicatie

Van Keulen moet de strategie van Alliander gaan doorvertalen naar effectieve en efficiënte marketing en communicatie.
Aline van Keulen
Aline van Keulen
© Alliander
Aline van Keulen
Aline van Keulen
© Alliander

Aline van Keulen is per 1 september gestart als directeur marketing & communicatie bij netwerkbedrijf Alliander. Van Keulen wordt verantwoordelijk voor de doorvertaling van de strategie van Alliander naar ‘effectieve en efficiënte marketing en communicatie’.

related partner content for mobile comes here

Van Keulen was de afgelopen 20 jaar (!) honkvast bij KPN. Daar vervulde ze verschillende rollen in marketing en communicatie, in zowel de consumenten- als zakelijke markt, en op corporate niveau. Van 2012 tot en met 2017 (5 jaar lang) leverde zij een bijdrage aan het vak als bestuurslid van de Stichting Adverteerdersjury Nederland jarenlang.

Energienetten maximaal benutten

De rol van marketing en communicatie wordt wat Alliander-topman Maarten Otto steeds belangrijker. Doordat de vraag naar elektriciteit toeneemt en er steeds meer elektriciteit duurzaam wordt opgewekt, wordt op steeds meer plaatsen de maximale capaciteit van het elektriciteitsnet bereikt. Otto: ‘We breiden daarom het elektriciteitsnet uit en verzwaren het waar nodig. Tegelijk is het belangrijk dat we met elkaar er alles aan doen om de energienetten maximaal te benutten, dat we kijken naar alternatieve warmteoplossingen als groen gas en waterstof en dat we ons energiegebruik optimaal flexibiliseren. Dit vraagt van Alliander dat we meer dan ooit onze klanten meenemen in de mogelijkheden hiervoor en helpen met wat wel of niet kan. Goede communicatie met onze klanten is daarbij cruciaal.’

Aan Van Keulen de schone taak om de marketing en communicatie van Alliander naar een hoger niveau te brengen.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in