Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingstrateeg Trix van der Vleuten debuteert met kinderboek

OUT OF OFFICE | Van der Vleuten: 'De boeken die ik mijn dochter voorlas hebben allemaal een jongen in de hoofdrol, dat kon anders.'
Trix van der Vleuten
Trix van der Vleuten met het kinderboek May for President van haar hand. Dit verscheen in september van dit jaar
Trix van der Vleuten
Trix van der Vleuten met het kinderboek May for President van haar hand. Dit verscheen in september van dit jaar

Trix van der Vleuten is head of global brands and marketing strategies bij Versuni, producent van onder meer stofzuigers, airfryers en koffiemakers. Naast haar meer dan full time baan speelde Van der Vleuten het klaar om in minder dan een jaar een kinderboek te schrijven. Vanaf deze maand ligt haar boek May for President in vele boekwinkels in binnen- en buitenland, zijn de avonturen van May ook gevat in een luisterboek en als e-book te downloaden. Het is tekenend voor de marketingstrateeg die niets half doet.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in