Overslaan en naar de inhoud gaan

Designbureau Addikt overgenomen door communicatiebureau Schbang

Bij het wereldwijde Schbang werken zo'n 1.300 mensen.
schbang
De entree van een van de kantoren van Schbang.
schbang
De entree van een van de kantoren van Schbang.

Het Amsterdamse designbureau Addikt is overgenomen door het internationale communicatiebureau Schbang. Bij Schbang, met het hoofdkantoor in India, werken zo'n 1.300 mensen; bij Addikt werken tien mensen. 

related partner content for mobile comes here

De mensen van Addikt komen hiermee nauw samen te werken met de mensen van Schbang in Londen. Een overnamebedrag is niet bekendgemaakt. 

Addikt werkt voor partijen als Pride Amsterdam, Rabobank en Autotaalglas. De overname moet zodoende zorgen voor een combinatie van 'Dutch design, British storytelling en Indian tech' voor merken wereldwijd. 

Barry Schwarz, medeoprichter Addikt: 'India behoort tot de wereldtop op het gebied van digital & technology. Door te fuseren halen we die techniek dichterbij huis en kunnen we onze klanten betere technologische ervaring bieden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Marcel Ossendrijver

Van harte dames en heren!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in