Dit zijn de sprekers van het Customer Experience Event 2018 van Adformatie op 12 juni:
- Beate van Dongen (VODW):
Van Dongen - partner bij VODW – deelt aan de hand van haar gelijknamige boek ‘CEX Sells’ succesfactoren voor effectieve customer experiences.
- Wouter van der Drift (NUON):
Customer Experience manager bij NUON – vertelt over zijn ervaringen met het structureel verbeteren van de klantbeleving binnen Nuon Zakelijke Markt en welk effect dit heeft op de resultaten.
- Tom de Ruyck (Insites Consulting):
De Ruyck is een expert in het begrijpen van en samenwerken met consumenten en het creëren van een customer-centric organisatie. Daarnaast is hij ook gespecialiseerd in het voorbereiden van organisaties op een toekomst vol technologische veranderingen en maatschappelijke uitdagingen.
- Polle de Maagt (srprs.me):
De Maagt - Chief of Spontaneity Strategy bij srprs.me – houdt een vurig pleidooi voor het lef om verwachtingen los te laten, reizigers te behandelen als vrienden en de ober te laten beslissen over je eten.
- Hans van Avendonk (Landal GreenParks):
Director marketing communications over de rol van identiteit & (internal) branding binnen de customer journey van Landal GreenParks.
- Jack de Mooij (ING):
Van een full-service B2B huisbankier naar een platform van de toekomst samen met partners. De Mooij werkt al langere tijd in het Zakelijke Retail Bedrijf van ING.
- Bram van Asseldonk (Achmea Actify):
Wat kun jij leren van een lean startup? Bram heeft er voor gezorgd dat de startup Actify – een onderdeel van Zilveren Kruis – in drie jaar tijd werd verbeterd met veel nieuwe conversie frameworks en technieken. Allen even toepasbaar voor kleine maar ook grote organisaties.
Kijk hier voor overzicht van alle sprekers van Customer.18.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!