Welke artikelen trokken in 2024 de meeste lezers? Een overzicht van de 10 populairste stukken van het jaar op Adformatie.
CAMPAGNEPRAAT | Deze komt binnen bij ons kritisch duo. 'Het zit em in de directe toon, de simpelheid, het echte verhaal van echte mensen.'
De cao-onderhandelingen met piloten zijn verder onder druk komen te staan na een verspreking van operationeel directeur Van Strienen.
Gezien de gevoeligheid van het onderwerp is zorgvuldigheid geboden, aldus beide partijen.
De negentiende aflevering van Just Getting Started, de podcast voor jonge bureauleiders, is nu te beluisteren.
De nieuwjaarsbijeenkomst is intussen uitverkocht.
Bombilate Media maakt digitale campagne voor Knab.
Onder meer voor zijn werk voor Max Magazine.
Van KPN en EasyToys naar Bolletje tot Jumbo: al onze favorieten op een rijtje.
Na ruim vijf jaar geeft hij het stokje door aan Martijn Arts.
De ambitie is de omzet op data de komende twee jaar te verdrievoudigen.
Teads publiceert zijn trendrapport Tech Themes 2025.
Hoe kon 2024 een jaar vol verdwijnende merken en krakende ketens worden? Richard Otto en Robbert van Loon zetten het op een rijtje.
Hij richtte verschillende bureaus op en adviseerde de laatste jaren merken als BMW, Unicef en ABN-Amro.
Unilever wil naar ‘minder, maar grotere merken’, de verkoop van Conimex is daar een volgende stap in.
Een consultant van McKinsey helpt bedrijven bij het omarmen van GenAI en geeft 5 tips.
De Volksbank kiest voor de naam ASN Bank en neemt afscheid van de merken SNS en Regiobank.
CAMPAGNEPRAAT | De Sun-tabletten mogen de vaat dan wel laten blinken, de campagne blinkt niet uit in stijl.
'Belangrijk MMA te ondersteunen.'
Meer dan een kwart van de kijkers van deze zenders is minderjarig.