Een gesprek met twee ijsmakers die de switch maakten om 100 procent plantaardig te gaan. En niet zonder succes, IJsbaart is groeiende.
Guido van Staveren richtte koffiemerk Moyee op, een merk dat zich onderscheidt met zijn ‘FairChain’-belofte.
Bierman kreeg het idee om kunstbloemen te verhuren toen ze trouwde en ze zag dat alle bloemen na één dag werden weggegooid.
Gesprek over vertrouwen, razendsnelle financiering en optimisme als vertrekpunt. 'We willen dingen veranderen met een grote glimlach.'
Van Leijsen werkte negen jaar bij ABN Amro voordat hij in 2014 Stoov oprichtte, producent van draadloze warmtekussens en -dekens.
Walraven is co-founder van uitzendbureau The Social Pact dat bemiddelt in uitzendkrachten die iets bij willen dragen aan de wereld.
Munneke-Tromp richtte in 2019 Tiny Library op, een verhuurplatform voor baby- en kinderproducten.
We spraken een van de oprichters, Walter Morriën, over de snelle groei van het duurzame koffiemerk. ‘In Duitsland heten we The Blue Cycle'.
Ondernemer Merijn Everaarts is on a mission: 'verpakt water moet de wereld uit.' Met Dopper maakt hij goeie stappen in de richting.
Volgens de creative director gaat Crisp niet alleen over goed eten, maar ook over smaakvol. 'Het mag er mooi uitzien.'
Van Santvoort is co-founder van ontbijtgranenmerk Holie, 'The world’s most healthy breakfast.' Komt die boodschap een beetje over?