Overslaan en naar de inhoud gaan

Rózsa Groothoff, online-supermarkt Crisp: 'Voor goede campagnes moet je creativiteit in-house hebben'

Volgens de creative director gaat Crisp niet alleen over goed eten, maar ook over smaakvol. 'Het mag er mooi uitzien.'
Rózsa Groothoff
Rózsa Groothoff
Rózsa Groothoff
Rózsa Groothoff

Rózsa Groothoff is creative director bij online supermarkt Crisp. In haar voorgaande rol was ze head of design bij Bloomon, een bezorgservice voor bloemen. Daarna – sinds het prille begin – is ze bij Crisp verantwoordelijk voor de creatieve invulling van het merk én heeft ze een in-house agency gebouwd.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in