Overslaan en naar de inhoud gaan

Matthieu Quyollet (Eurostar): ‘Grootste groeikansen in Nederland’

Eurostar en Thalys smelten samen tot een nieuw merk: Eurostar. 'Inzoomen op de kleine verschillen heeft volgens mij geen zin.'
Fast trains
Fast trains
Fast trains
Fast trains

In januari maakte Eurostar Group, waar hogesnelheidstrein-brands Thalys en Eurostar deel van uitmaken, bekend dat de geïntegreerde diensten verder zouden gaan als één merk: Eurostar. De juridische fusie, waarmee de twee afzonderlijke bedrijven werden samengebracht, was op 1 mei vorig jaar al een feit. Wat Eurostar betreft luidt dit ‘unieke merk’ de ‘gouden eeuw voor hogesnelheidstreinen in Europa’ in. Dat begint met één beeldmerk. De rode treinen van Thalys (zowel interieur als exterieur), kunnen natuurlijk niet ‘even’ Eurostar-blauw worden gemaakt. Het nieuwe logo, een ster, is geïnspireerd op l'Etoile du Nord, de oorspronkelijke treindienst die Parijs, Brussel en Amsterdam met elkaar verbond en moet tevens een eerbetoon zijn aan het oorspronkelijke Eurostar-logo.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in