Matthieu Quyollet (Eurostar): ‘Grootste groeikansen in Nederland’
In januari maakte Eurostar Group, waar hogesnelheidstrein-brands Thalys en Eurostar deel van uitmaken, bekend dat de geïntegreerde diensten verder zouden gaan als één merk: Eurostar. De juridische fusie, waarmee de twee afzonderlijke bedrijven werden samengebracht, was op 1 mei vorig jaar al een feit. Wat Eurostar betreft luidt dit ‘unieke merk’ de ‘gouden eeuw voor hogesnelheidstreinen in Europa’ in. Dat begint met één beeldmerk. De rode treinen van Thalys (zowel interieur als exterieur), kunnen natuurlijk niet ‘even’ Eurostar-blauw worden gemaakt. Het nieuwe logo, een ster, is geïnspireerd op l'Etoile du Nord, de oorspronkelijke treindienst die Parijs, Brussel en Amsterdam met elkaar verbond en moet tevens een eerbetoon zijn aan het oorspronkelijke Eurostar-logo.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid