Overslaan en naar de inhoud gaan

ASR stopt met ‘Dit is de tijd van doen’ en komt met ‘Nu, later en altijd’

De Gouden Effie-winnaar was een gierend succes, ‘maar biedt op dit moment te weinig ruimte voor individuele belangen’.
Woningzoeker
Woningzoeker
Woningzoeker
Woningzoeker

Na meer dan vier jaar zet verzekeringsmerk ASR de campagne ‘Dit is de tijd van doen’ stop. Een refresh van de positionering levert een nieuwe pay-off op: ‘Nu, later en altijd’. De superkorte samenvatting van de rationale daarachter: ‘Zo komt duidelijker terug wat een product of dienst op korte termijn (nu) en op lange termijn (later) en met oog voor milieu, maatschappij en toekomstige generaties (altijd) oplevert voor klanten.’ Dit is de eerste commercial die het publiek gaat zien:

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in