Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips MyCreation (3D-geprinte lampen), lanceert campagne ‘It’s time for the big shift’

De 3D-geprinte verlichtingsarmaturen van Signify worden vanaf nu onder het label Philips MyCreation op de markt gebracht.
3D-printed
3D-printed
3D-printed
3D-printed

De reeds bestaande 3D-geprinte verlichtingsoplossing van Signify, worden vanaf nu op de markt gebracht onder het label Philips MyCreation. Signify richt zich met het aanbod op de zakelijke markt, internationaal. Om het merk Philips MyCreation te laden werd een nieuwe wereldwijde communicatiestrategie ontwikkeld en het daaruit voortvloeiende creatief concept en productie en uitwerking van alle middelen (bureau: The Others). Dit is de bijbehorende casefilm:

related partner content for mobile comes here

PhilipsMyCreation Case Brand movie

Minimale footprint

Philips MyCreation wil met de (desgewenst unieke) 3D-geprinte verlichtingsproducten besparen op tijd, energie, afval en transport. De bijbehorende slogan: ‘It’s time for The Big Shift.’ Kevin Raaijmakers, head of growth voor Philips MyCreation, zegt in een toelichting dat elke lamp in elke maat, kleur, vorm en design 3D-geprint kan worden. ‘In elke oplage en dicht in de buurt. Dit zorgt dat we onze lampen niet over de hele aarde verschepen en met Philips MyCreation ervoor zorgen dat elke verlichtingsoplossing echt uniek wordt en voor een minimale footprint zorgt.’

De brand guidelines
De brand guidelines

Communicatie

Het concept is ontwikkeld, geproduceerd en uitgewerkt in de nieuwe corporate story, identiteit, brandfilm, casefilms, ‘lookbook’ en social campagne.

Credits

Philips MyCreation: Kevin Raaijmakers, Alvin Kuster, Imke van den Boogaard

Strategie & Concept: The Others: Celeste Slijters, Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Lion Versloot

Account & Productie: Celeste Slijters, Nicolette Steenks

3D Brandmovie: Ed van Hout, Marvey Izijk - Red Rum (redrumbureau.com)

Film & Edit: Niels Bik (thebigpicture.com)

Identity: Wendy Marchal

Design Lookbook: Alewijn Eijgenraam, Lisa Aue, Tijmen Bergsma

DTP: Rolf Meijer, Yo-Lin Bemelmans

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in