Overslaan en naar de inhoud gaan

Maak je marketing futureproof

Welke overzichten en inzichten zijn essentieel voor een goede marketingstrategie en -organisatie? Ontdek het tijdens de clinic op 21 juni.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic Beeckestijn Business School
Clinic Beeckestijn Business School

Hoe kun je een solide marketingstrategie en -organisatie opbouwen die flexibel genoeg is om mee te bewegen met de snelle en drastische veranderingen in de omgeving? Hoe kun je losbreken van de fixatie op de oppervlakkige en vluchtige aspecten die het marketingvak zo aantrekkelijk en dynamisch maken? Te vaak belanden marketeers in een uitvoerende rol in plaats van een strategische rol. Tijdens de clinic van Beeckestijn Business School leer je alles over strategische marketing. Grijp je kans en ontwikkel jezelf, zodat je meer waarde kunt toevoegen aan jouw organisatie, klanten en de maatschappij.

Dit komt aan bod

Tijdens deze clinic staat het verkrijgen van overzicht en inzicht centraal. Je zult ontdekken waar je als marketeer de grootste waarde kunt toevoegen. Daarnaast leer je waar de groeikansen liggen, zowel op de markt als binnen je eigen organisatie. Het begint namelijk allemaal met de juiste interne focus, omdat alle externe successen daaruit voortkomen. We zullen de dynamiek binnen ons vakgebied verkennen en de krachten bespreken die ervoor zorgen dat strategische marketing nu meer dan ooit het verschil kan maken. Maar wat is daarvoor nodig en hoe organiseer je dat?

Tijdens deze clinic zullen we je voorzien van belangrijke handvatten en tips om je op weg te helpen.

Over de spreker

De clinic wordt gegeven door Rob Beltman (H3ROES). Hij is marketeer pur sang en schreef al meerdere boeken over klantgerichtheid en marketing. Hieronder valt ook het boek dat met de PIM Literatuurprijs werd bekroond ‘De Marketingorganisatie van de Toekomst'. Hij was marketing eindverantwoordelijk bij organisaties als Jaarbeurs en Diergaarde Blijdorp. In zijn ruim 20 jaar ervaring als adviseur en coach begeleidde hij al honderden organisaties, in vrijwel alle sectoren, bij het verbeteren van hun markt- en klantgerichtheid.  

Praktische informatie

  • Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden op 21 juni van 14:00 tot 16:00 uur
  • Deze clinic zal plaatsvinden op de hoofdlocatie van  Beeckestijn, Leusderend 30 in Leusden
  • Let op: deze clinic wordt niet opgenomen
  • Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in