In de ‘war on talent’ ziet Michael Plein van Triple mogelijkheden om medewerkers aan zich te binden.
Medeoprichter en ceo Kim Verhaeghen van Springbok deelt zijn visie op het huidige bureaulandschap en op het nut en belang van overnames.
Marjan Straathof (Dept) over het veranderende bureaulandschap en over de (marketing)sleutels die hebben geleid tot het succes van Dept.
Marius Lang is general manager Benelux bij Lego, de blokjes die dankzij technologie straks ook digitaal te beleven zijn door kinderen.
Next Nature exposeert in het Evoluon, dat weer open is voor publiek. Oprichter Koert van Mensvoort vertelt over zijn plannen en projecten.
Ralph Rijks is sinds 2020 Global VP Marketing voor Zalando en ziet de crisis vooral als een kans. 'Het kan een leerzame ervaring zijn.'
De ontdekkingstocht voor merken in Web3 is in volle gang. Thecla Schaeffer onderzoekt dit vanuit de creatiekant.
GROTE MARKETING ENQUÊTE 2021 | 'Wil je als merk geliefd worden, dan moet je eerst bekend zijn.'
GROTE MARKETING ENQUÊTE 2021 | Je moet volgens Stultjens niet willen inhaken om het inhaken. 'Doe het alleen als het bij je merk past.'
Volgens De Vries hoeft niet elke marketeer data scientist te zijn. 'Juist teamspel is belangrijk.'
Marketingmanager New Business van AFAS, Madeleen van de Pol, werd uitgeroepen tot Marketingtalent van het jaar. Ze blikt terug en vooruit.
Natasja van Brummelen maakte een hectisch sportjaar mee als CMO van NOC*NSF. Ze blikt terug op een zomer met telkens veranderende regels.
Nog altijd lopen organisaties vast in het digitale transformatiemoeras. Menno Lanting wil ze een spiegel voorhouden.
Retailers en merken kiezen vaak voor omnichannel, maar hiermee is lastig geld te verdienen. Gino van Ossel pleit daarom voor optichannel.
Het aanbod is inmiddels groter geworden dan de beschikbare kijktijd van consumenten. Disney blijft daarom inzetten op kwaliteit.
Wil je op digitaal gebied voet aan de grond krijgen, dan moet je je distributie zelf in handen nemen, stelt Marc Adriani van Talpa Radio.
De consument kijkt steeds meer online video. De omzet van advertenties in online video daalt echter. Hoe is het tij te keren?
Henry Robben is Professor of Marketing aan de Nyenrode Business Universiteit. Hij ziet niets in specifieke marketingafdelingen.
‘Ik kan het!’ Met die kreet lanceert Gamma een reclamecampagne waarin te zien is hoeveel plezier het geeft om je woning te verduurzamen.
Ben Tiggelaar vertelt waarom mensen veranderen vaak moeilijk vinden, en hoe je mensen uiteindelijk tóch mee krijgt.