Een rondleiding langs risico’s en kansen in het post-truth tijdperk.
Hoe effectief zijn campagnes om smartphonegebruik in het verkeer terug te dringen?
Stemherkenning is de toekomst, klinkt het alom. Prima, maar wat moeten adverteerders ermee? Key takaways van het congres Open Voice.
Wanneer breek je met je boegbeeld dat een misstap heeft begaan? En wanneer juist niet?
Steeds meer merken spelen in op de audio-trend en presenteren hun eigen branded podcast. Maar wat is daar eigenlijk interessant aan?
Return on influencers: een guided tour voorbij de influencers bubbel, deel 2.
Influencer marketing is al een paar jaar hét buzzwoord in het vak, maar wat krijg je als merk eigenlijk terug voor je investering? Een guided tour voorbij de influencer-bubbel.
Rabobank beloofde de honger uit de wereld te helpen en de kritiek was niet mals. Moeten merken zich wel met wereldproblemen bemoeien? En zo ja, hoe dan?
De 'Cool to school' collectie is verkrijgbaar via het Eurosparen-programma van Campina.
De eerste klap is minstens zo eng, intiem, opwindend en hilarisch als de eerste kus. Kijk maar.
Zelf verruilde Ahrendts onlangs Burberry voor Apple. Hier deelt zij haar 4 tips voor een goede start in een nieuw bedrijf.
Het merkportret van Koen Brakenhoff - hoofd marketing van het Mauritshuis.
G-Star won met 'Raw For The Oceans' de Grand Prix Product Design. Thecla Schaeffer over de weg naar de winst en de toekomst van de collectie.
Q-music brengt in hun nieuwe campagne een ode aan de guilty pleasure van foute muziek.
Volgens Coolcat-eigenaar Roland Kahn verloor het bedrijf veel geld door uitspraken van minister Ploumen.
Het merk van de geschorste Dov Charney verhief provocatief adverteren tot een kunst. De 10 meest controversiële campagnes op een rij.
Oprichter Dov Charney is door het bestuur de wacht aangezet, wegens aanklachten van seksuele intimidatie.
Unilever combineert Robijnwasmiddel met de geur van Zwitsal, op veler verzoek van fans via social media.
YouTube dreigt video's van onafhankelijke labels en artiesten te blokkeren. Hoe zit dat? Vijf vragen aan muziekjournalist Atze de Vrieze.
Hema schermt met buitenlands succes, maar verliest in eigen land steeds meer de grip. Experts over de 'vlucht naar het buitenland'.