Melk en mode, op het eerste gezicht geen vanzelfsprekende combinatie, maar bij Supertrash en FrieslandCampina denken ze daar blijkbaar heel anders over. Vandaag wordt namelijk de 'Cool tot school' collectie gelanceerd, een kinderkledinglijn die tot stand kwam in samenwerking tussen SuperTrash en FrieslandCampina.
De collectie, die exclusief verkrijgbaar zal zijn via het Eurosparen-platform van Campina, is bedoeld voor kinderen in de leeftijd 7 tot 12 jaar. Via het Eurosparen-programma kan worden gespaard voor 50 procent korting op de kledingstukken uit deze SuperTrash Girls en Boys collecties.
De ST. Girls en de ST. Boys collecties bestaan uit kledingstukken zoals jassen, sneakers, longsleeves, skinny en denim jeans, in de maten 128-176. De connectie met Campina komt onder andere tot uiting in de teksten op de items. Zo is er een 'My Milky Way' longsleeve voor meisjes en een 'Fresh like Milk' capuchontrui voor jongens.
SuperTrash-oprichter Olcay Gulsen noemt het partnership met FrieslandCampina 'een logische match': 'Wij zijn ons ervan bewust hoe belangrijk een gezonde levensstijl is voor kids. Deze vormt de basis voor goede schoolprestaties. ST. Girls staat voor speelse, fashionable looks en met deze ‘Cool to school’ collectie maken we ons merk in één klap toegankelijk voor een hele schoolgeneratie.'
Volgens Frenkel Denie, marketingrirecteur bij FrieslandCampina laat Campina met deze collectie zien 'dat melk naast gezond ook eigentijds is'.
Campina zal de samenwerking met SuperTrash ondersteunen met een campagne, bestaande uit display-advertenties, social media-uitingen en winkelvloermaterialen. Ook komt de bestaande Eurosparen commercial in het teken van de 'Cool to school' collectie te staan.
Lees meer over de samenwerking tussen Olcay Gulsen en Frenkel Denie in de komende Adformatie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!