Overslaan en naar de inhoud gaan

Sijtsma strategy director Grey Amsterdam

Paul Sijtsma is strategy director geworden bij Grey Amsterdam. Zijn benoeming volgt op de komst van Patrick Joore als managing director…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Paul Sijtsma begon zijn carrière in de media en stapte daarna over naar de reclame. Als planner werkte hij vooral voor financiële dienstverleners en telecom merken, waaronder ABN Amro, Delta Lloyd, Postbank, Vodafone, T-Mobile en Telfort.
Recentelijk werkte hij ook als copywriter bij Red Cell en Y&R Not Just Film. Sijtsma heeft diverse nationale en internationale onderscheidingen voor onderzoek, strategie en activering ontvangen.

related partner content for mobile comes here

Patrick Joore over de benoeming van Sijstma:
'Mijn plan is een bureau neer te zetten dat bekend staat om zijn verhelderende conversatie gebaseerde aanpak. Paul is een creatief en strategisch denker die sneller leest dan de meesten van ons kunnen spreken. Met zijn kennis over onderzoek, media en marketing en zijn ervaring in dienstenmerken en FMCG, is Paul ideaal om te helpen om een sfeer te creëren waarin collega's en klanten volledig worden uitgedaagd.'

Sijtsma: 'Dit is een geweldige kans om mijn ervaring en visie op communicatie te gebruiken in een bedrijf met een duidelijke ambitie voor de toekomst. Ik heb meerdere jaren zelfstandig gewerkt en voel dat het tijd is om iets substantiëlers op te bouwen. Grey komt op het juiste moment.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in