Premium Gedragsverandering / MAY 19, 2016 09:30 Dit waren de Cannes Lions Grand Prix winnaars van 2015 Het zijn er 23.
Premium Influencer marketing / NOVEMBER 25, 2015 07:00 Lekker lachen om ‘de allerkutste commercials’ Bijna 3000 vakgenoten zijn lid van de besloten groep KUTRECLAMES die Wefilm’s Roel Welling een jaar geleden aanmaakte op Facebook. Waarom…
Purpose Marketing / NOVEMBER 9, 2015 16:20 Jeff Goldblum geeft acteerles in Britse kerstcampagne Currys PCWorld In een serie commercials speelt de acteur meesterlijk voor hoe respectvol te reageren op vreselijke kerstcadeaus.
Interne communicatie / NOVEMBER 5, 2015 11:03 Mark Aink verantwoordelijk voor Alex Bogusky's COMMON in Europa De voormalige reclameman sluit zich bij COMMON aan met het door hem opgezette NATIVE circles.
Carriere / NOVEMBER 5, 2015 10:30 Mediamensen zetten zich in voor Stichting Beat Batten Erik de Zwart en verschillende bekende mediamensen ondersteunen de stichting die de strijd aanbindt met de slopende stofwisselingsziekte…
Purpose Marketing / OCTOBER 30, 2015 15:40 Er is hoop! De Dutch Design Week 2015 was een mooie thermometer voor waar het heen kan gaan als de jeugd kansen grijpt en haar ideeën loslaat op de…
Premium Interne communicatie / OCTOBER 30, 2015 15:40 Er is hoop! De Dutch Design Week 2015 was een mooie thermometer voor waar het heen kan gaan als de jeugd kansen grijpt en haar ideeën loslaat op de…
Premium Programmatic / OCTOBER 30, 2015 07:00 Drie onafhankelijke bureaus in pitch Delta Lloyd Selmore, Lemz en Lemon Scented Tea zijn in de race om het verzekeraarsaccount.
Premium PR / OCTOBER 28, 2015 15:42 Publicis ook winnaar ‘minicompetities’ Energie en Huiselijk geweld Het bureau heeft nu in totaal vier minicompetities gewonnen binnen de aanbestedingsronde voor Grote Campagnes van de Rijksoverheid.
Premium Customer Experience / OCTOBER 28, 2015 07:00 Ogilvy’s Darre van Dijk volgt Rik Ledder naar TBWA\Neboko Groep Na 10 jaar Ogilvy & Mather Amsterdam wordt Darre van Dijk begin 2016 chief creative officer van TBWA\Neboko Groep.