Overslaan en naar de inhoud gaan

Mark Aink verantwoordelijk voor Alex Bogusky's COMMON in Europa

De voormalige reclameman sluit zich bij COMMON aan met het door hem opgezette NATIVE circles.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

werkt exclusief voor duurzame merken als Lovechock, Interface en Bocca.

related partner content for mobile comes here

werd in 2011 opgezet door , als &;The world&;s first collaborative brand&;. De visie van COMMON is om een soort Virgin merk voor social ventures op te zetten. Een overkoepelend merk met producten in meerdere categorieën, met als gezamenlijk doel de wereld mooier en beter maken met hun commerciële activiteiten.

Daarnaast is COMMON inmiddels een van de grootste virtuele bureaus ter wereld. Toptalent op het gebied van design, advertising, content, webdevelopment en journalistiek heeft zich in de afgelopen jaren wereldwijd aangesloten. Allemaal gedreven door diezelfde motivatie om van de wereld een betere plek te maken.

&;De komende tijd gaan we ons netwerk uitbreiden en gericht inzetten op opdrachten voor klanten en start ups,&; zegt : &;Zo bouwen we aan een ecosysteem van creatieven, ondernemers, wetenschappers en venture capital. Het doel is om de beweging en vernieuwing die al is ingezet te versnellen.&;

Mark Eckhardt, COMMON&;s ceo: &;Het is voor ons belangrijk om iemand in Europa te hebben. Mark snapt niet alleen het COMMON merk door en door, maar heeft ook de ervaring en capaciteit om ons Europese netwerk te verbreden en te ondersteunen op een manier die past bij onze waarden en onze missie.&;

Fotografie Mark Aink:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in