Overslaan en naar de inhoud gaan

Prénatal blijft na pitch bij Kinesso

De samenwerking wordt uitgebreid met verschillende disciplines.
Prenatal
Prenatal

Na een uitvoerig pitchtraject heeft Prénatal besloten de samenwerking met Kinesso (onderdeel van IPG Mediabrands) voort te zetten. De samenwerking tussen de retailer en het performancebureau die al 17 jaar duurt, wordt naast sea en sociale media uitgebreid met seo, data, martech/cdp en overkoepelende strategie.

related partner content for mobile comes here

Caspar Kerckhoff, cco Prénatal: 'We staan aan de vooravond van een scherpere positionering van het merk Prénatal, waardoor we relevanter en onderscheidender worden voor onze bestaande klanten en nieuwe generaties. Kinesso heeft met haar visie op media, data en doelgroeponderzoek laten zien de perfecte bijdrage te kunnen leveren.'

Toekomst Prénatal

Kerckhoff is sinds zeven maanden werkzaam bij Prénatal. Hij spreekt zijn vertrouwen uit in de toekomst van de babyspeciaalzaak. 'Het retaillandschap is uitdagend en de concurrentie is sterk, maar met de aanscherping van het merk Prénatal en het hernieuwde partnerschap met ons bureau zijn wij klaar om onze positie in de markt te verstevigen en uit te bouwen.'

Wouter Moen, managing director Kinesso: 'Een langdurige relatie vraagt om periodieke evaluatie van de innovatiekracht, en een pitch is daarvoor uitermate geschikt. We hadden op inhoudelijk vlak en op het gebied van samenwerking wederom een zeer goede match, dus we kijken met enthousiasme uit naar het nieuwe jaar.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in