
Na een uitvoerig pitchtraject heeft Prénatal besloten de samenwerking met Kinesso (onderdeel van IPG Mediabrands) voort te zetten. De samenwerking tussen de retailer en het performancebureau die al 17 jaar duurt, wordt naast sea en sociale media uitgebreid met seo, data, martech/cdp en overkoepelende strategie.
Caspar Kerckhoff, cco Prénatal: 'We staan aan de vooravond van een scherpere positionering van het merk Prénatal, waardoor we relevanter en onderscheidender worden voor onze bestaande klanten en nieuwe generaties. Kinesso heeft met haar visie op media, data en doelgroeponderzoek laten zien de perfecte bijdrage te kunnen leveren.'
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandClient Services Director - Media
ScheepensOnline marketeer
REEFToekomst Prénatal
Kerckhoff is sinds zeven maanden werkzaam bij Prénatal. Hij spreekt zijn vertrouwen uit in de toekomst van de babyspeciaalzaak. 'Het retaillandschap is uitdagend en de concurrentie is sterk, maar met de aanscherping van het merk Prénatal en het hernieuwde partnerschap met ons bureau zijn wij klaar om onze positie in de markt te verstevigen en uit te bouwen.'
Wouter Moen, managing director Kinesso: 'Een langdurige relatie vraagt om periodieke evaluatie van de innovatiekracht, en een pitch is daarvoor uitermate geschikt. We hadden op inhoudelijk vlak en op het gebied van samenwerking wederom een zeer goede match, dus we kijken met enthousiasme uit naar het nieuwe jaar.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee