Allianz Direct kiest EssenceMediacom als strategische mediapartner


Allianz Direct heeft EssenceMediacom (onderdeel van GroupM) gekozen als strategische mediapartner na een 'zorgvuldig selectieproces'. De samenwerking is per direct en omvat Above The Line (ATL) media-inkoop, strategieontwikkeling, meting en optimalisatie.
EssenceMediacom moet ook een belangrijke rol spelen in het integreren van mediakanalen om synergie en impact te maximaliseren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMarketing mix modeling
Allianz Direct vroeg potentiële bureaus om hun capaciteiten te demonstreren op verschillende gebieden, waaronder het ontwikkelen van een jaarlijkse mediastrategie, het beschrijven van hun aanpak voor merk- en performance campagnes, het tonen van expertise in marketing mix modelling en budgetallocatie, het specificeren van methoden voor het meten en optimaliseren van campagnesucces, het presenteren van hun huidige werkmethoden en het schetsen van hun aanpak voor transitiemanagement.
'Tijdens het selectieproces raakten we onder de indruk van EssenceMediacom. De diepgaande expertise in marketing mix modelling en de innovatieve benadering van het integreren van merk- en performancecampagnes waren doorslaggevend in ons besluitvormingsproces', zegt Jeanine Voulon, brand & campagnemarketeer bij Allianz Direct.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid