Overslaan en naar de inhoud gaan

Allianz Direct kiest EssenceMediacom als strategische mediapartner

De samenwerking gaat per direct in.
allianz direct
allianz direct

Allianz Direct heeft EssenceMediacom (onderdeel van GroupM) gekozen als strategische mediapartner na een 'zorgvuldig selectieproces'. De samenwerking is per direct en omvat Above The Line (ATL) media-inkoop, strategieontwikkeling, meting en optimalisatie.

related partner content for mobile comes here

EssenceMediacom moet ook een belangrijke rol spelen in het integreren van mediakanalen om synergie en impact te maximaliseren.

Marketing mix modeling

Allianz Direct vroeg potentiële bureaus om hun capaciteiten te demonstreren op verschillende gebieden, waaronder het ontwikkelen van een jaarlijkse mediastrategie, het beschrijven van hun aanpak voor merk- en performance campagnes, het tonen van expertise in marketing mix modelling en budgetallocatie, het specificeren van methoden voor het meten en optimaliseren van campagnesucces, het presenteren van hun huidige werkmethoden en het schetsen van hun aanpak voor transitiemanagement.

'Tijdens het selectieproces raakten we onder de indruk van EssenceMediacom. De diepgaande expertise in marketing mix modelling en de innovatieve benadering van het integreren van merk- en performancecampagnes waren doorslaggevend in ons besluitvormingsproces', zegt Jeanine Voulon, brand & campagnemarketeer bij Allianz Direct.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in