Crocodile Agency aan de slag voor Verkade en Sultana
![verkade](https://static.adformatie.nl/cropped/b08a91d0-bc70-5677-89ef-9e0ad5a1048c/article/29/2a/292a827d-37b2-456e-b9a7-24c72b579c6a/opening_image/opening_image_hero/verkade.png.jpg)
![verkade](https://static.adformatie.nl/cropped/b08a91d0-bc70-5677-89ef-9e0ad5a1048c/article/29/2a/292a827d-37b2-456e-b9a7-24c72b579c6a/opening_image/opening_image_hero/verkade.png.jpg)
Crocodile Agency is verkozen tot het bureau van Verkade en Sultana (moederbedrijf: Pladis) voor de zogeheten below the line-activiteiten. Het doel is om de naamsbekendheid van de genoemde merken onder een jongere doelgroep te vergroten via onder meer social media, influencers en contentmarketing.
'Dat deden we in het verleden al, maar meer op ad hoc-basis. Het is nu tijd om een verdiepingsslag te maken. Het contact met Crocodile is gelegd vanuit een ons-kent-ons-situatie. De ideeën van oprichter Tamara Couperus en haar team om het merk te laden op de socials, spreken echt tot de verbeelding', zegt Roderick Hietbrink, head of marketing van Verkade.
TBWA\Neboko blijft het lead agency van de foodmerken. Wel is de samenwerking met Crocodile Agency 'volledig complementair', zegt Hietbrink. 'Het gaat echt om het opzetten van de marketingstrategie voor de jonge doelgroep, voornamelijk online.'
Het eerste werk van de hand van Crocodile is intussen te zien op de social-kanalen van Sultana en Verkade.
Jonge doelgroep
Crocodile Agency profileert zich als 'het nieuwe generatie reclamebureau' en is gespecialiseerd in jonge doelgroepen als millennials en Gen Z'ers. Het bureau werkt voor merken als Bar-le-Duc, L'Oréal en Pearle. Oprichter Tamara Couperus verschijnt ook regelmatig bij onder meer RTL Boulevard om haar mening te verkondigen over marketing en reclame.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid