Overslaan en naar de inhoud gaan

Crocodile Agency aan de slag voor Verkade en Sultana

Het gaat om 'below the line'-activiteiten. De samenwerking met TBWA blijft bestaan.
verkade
Verkade en Sultana zijn onderdeel van moederbedrijf Pladis, gevestigd in Zaandam.
verkade
Verkade en Sultana zijn onderdeel van moederbedrijf Pladis, gevestigd in Zaandam.

Crocodile Agency is verkozen tot het bureau van Verkade en Sultana (moederbedrijf: Pladis) voor de zogeheten below the line-activiteiten. Het doel is om de naamsbekendheid van de genoemde merken onder een jongere doelgroep te vergroten via onder meer social media, influencers en contentmarketing.

'Dat deden we in het verleden al, maar meer op ad hoc-basis. Het is nu tijd om een verdiepingsslag te maken. Het contact met Crocodile is gelegd vanuit een ons-kent-ons-situatie. De ideeën van oprichter Tamara Couperus en haar team om het merk te laden op de socials, spreken echt tot de verbeelding', zegt Roderick Hietbrink, head of marketing van Verkade.

TBWA\Neboko blijft het lead agency van de foodmerken. Wel is de samenwerking met Crocodile Agency 'volledig complementair', zegt Hietbrink. 'Het gaat echt om het opzetten van de marketingstrategie voor de jonge doelgroep, voornamelijk online.'

Het eerste werk van de hand van Crocodile is intussen te zien op de social-kanalen van Sultana en Verkade.

related partner content for mobile comes here

Jonge doelgroep

Crocodile Agency profileert zich als 'het nieuwe generatie reclamebureau' en is gespecialiseerd in jonge doelgroepen als millennials en Gen Z'ers. Het bureau werkt voor merken als Bar-le-Duc, L'Oréal en Pearle. Oprichter Tamara Couperus verschijnt ook regelmatig bij onder meer RTL Boulevard om haar mening te verkondigen over marketing en reclame. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in