Marieke Snoep (KPN): ‘winnen van Europese Grand Effie heeft voor ons nieuwe deuren geopend’
KPN won als eerste Nederlandse merk ooit een Europese Grand Effie met de campagne Stukje van Mij. Die prijs heeft impact, merkt Snoep.
![Marieke Snoep KPN](https://static.adformatie.nl/cropped/8c7ffedc-63fc-55dd-8557-71718ad84dee/article/ef/97/ef97474c-baab-4880-9050-e988861655fc/opening_image/opening_image_pro_hero/Marieke%20Snoep%20KPN%20foto%20Gregor%20Servais.jpeg.jpg)
Marieke Snoep
© KPN
![Marieke Snoep KPN](https://static.adformatie.nl/cropped/8c7ffedc-63fc-55dd-8557-71718ad84dee/article/ef/97/ef97474c-baab-4880-9050-e988861655fc/opening_image/opening_image_pro_hero/Marieke%20Snoep%20KPN%20foto%20Gregor%20Servais.jpeg.jpg)
Marieke Snoep
© KPN
KPN sleepte, na de Grand Prix in Cannes, in december als eerste Nederlandse merk ooit een Europese Grand Effie in de wacht met zijn campagne Stukje van Mij. De impact van de winnende campagne – die aandacht vraagt voor de risico’s van het doorsturen van intieme foto’s – is voelbaar, zegt Marieke Snoep (verantwoordelijk voor KPN’s consumentenmarkt). ‘We kregen lovende reacties van zowel nieuwe als bestaande partners’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid