Overslaan en naar de inhoud gaan

Grand Prix-winnaar Dave Frauenfelder (KPN): ‘Neem je tijd als je iets bijzonders van de grond wil krijgen’

CMO Studio Cannes | Een dag voordat KPN een Grand Prix voor ‘Stukje van mij’ binnensleepte, ging Adformatie met Frauenfelder in gesprek.
Dave Frauenfelder - KPN
Dave Frauenfelder - KPN
Dave Frauenfelder - KPN
Dave Frauenfelder - KPN

Het was een goed jaar voor Nederland in Cannes dit jaar en dat kwam mede door de Leeuwen die KPN in de wacht sleepte voor de inzending ‘Stukje van mij’, de campagne die het in Nederland ook al uitzonderlijk goed deed.

related partner content for mobile comes here

Adformatie kreeg marketingtopman van KPN Dave Frauenfelder, eindverantwoordelijk voor de campagne, op woensdag voor de camera in ‘Côte d’Azur-uitvoering’ van CMO Studio. Toen stond de teller ‘nog maar’ op twee keer zilver. Hmmm, tja, mooie score, maar Adformatie, Nederland en Frauenfelder zelf stiekem ook wel een beetje, hoopten toch op ietsje meer. De volgende dag werd dat – met een Grand Prix – véél meer.

Waarom vindt Frauenfelder het belangrijk om naar Cannes te gaan? Is hij er voor een refresh of voor een reset? En een college aan collega-marketeers: hoe krijg je iets bijzonders als 'Stukje van mij' van de grond? Kijk het interview met Frauenfelder hieronder (ca. 12 minuten).

CMO Studio Cannes 2024: Dave Frauenfelder (KPN)

CMO Studio dankt Dentsu voor de genoten gastvrijheid in het sfeervolle beachhouse, en MediaMarkt, dat het programma mede mogelijk maakte.

Lees ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in