Overslaan en naar de inhoud gaan

Onderscheid ING ten opzichte van de rest zit vooral in 'lekker Nederlands'

Yolanda van Die kreeg de opdracht om Nederland weer liefde te laten voelen voor ING. Hoe kijkt Nederland op dit moment tegen het merk aan?
Davine Michelle in de ING-commercial
Davine Michelle in de ING-commercial
Davine Michelle in de ING-commercial
Davine Michelle in de ING-commercial

‘Dat Nederland weer liefde voelt voor het merk ING. Dat was letterlijk één van mijn opdrachten.’ Dat zei Yolanda van Die, head of brand experience, marketing & communications van ING Nederland in CMO Studio, de marketingtalkshow van Adformatie. (Lees het hele interview hier terug, of beluister het interview als podcast in uw favoriete app.) Enter Davina Michelle. Want die super-aimabele Nederlandse zangeres (van ‘Duurt te lang’) speelt een grote rol in genoemde campagne:

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in