Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland moet weer liefde gaan voelen voor ING

CMO Studio | Yolanda van Die: ‘Davina Michelle stelt ons in staat te zeggen, “wij staan naast jou”. Dat is de essentie van onze…
Yolanda van Die (ING)
Yolanda van Die (ING)
© Foto: Dick van der Lecq
Yolanda van Die (ING)
Yolanda van Die (ING)
© Foto: Dick van der Lecq

Je zult maar head of brand experience, marketing & communications zijn van ING Nederland. Behalve dat klanten excellente digitale ervaringen willen hebben, zich begrepen en gewaardeerd willen voelen, alles transparant, veilig en duurzaam willen, moet je als marktleider ook nog eens het goede voorbeeld geven. Die Head of Brand is Yolanda van Die. Zij had er 25 jaar op zitten in de corporate wereld voordat ze naar ING kwam. In haar eerste grote ING commercial bracht ze met Davina Michele de emotie terug in het merk. Hoe kijkt zij naar de verdere ontwikkeling van het merk? Waar droomt ze van en wat zijn haar grootste zorgen? ‘Wat mij opviel toen ik bij ING binnenkwam, is dat er heel veel in campagnes werd gedacht.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in