Nederland moet weer liefde gaan voelen voor ING
CMO Studio | Yolanda van Die: ‘Davina Michelle stelt ons in staat te zeggen, “wij staan naast jou”. Dat is de essentie van onze…
Je zult maar head of brand experience, marketing & communications zijn van ING Nederland. Behalve dat klanten excellente digitale ervaringen willen hebben, zich begrepen en gewaardeerd willen voelen, alles transparant, veilig en duurzaam willen, moet je als marktleider ook nog eens het goede voorbeeld geven. Die Head of Brand is Yolanda van Die. Zij had er 25 jaar op zitten in de corporate wereld voordat ze naar ING kwam. In haar eerste grote ING commercial bracht ze met Davina Michele de emotie terug in het merk. Hoe kijkt zij naar de verdere ontwikkeling van het merk? Waar droomt ze van en wat zijn haar grootste zorgen? ‘Wat mij opviel toen ik bij ING binnenkwam, is dat er heel veel in campagnes werd gedacht.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid