Overslaan en naar de inhoud gaan

Joris Kuijpers vertrekt bij The Family na ‘verschil van inzicht’

Hij neemt het G-Star-account met zich mee.
Joris Kuijpers
Joris Kuijpers
Joris Kuijpers
Joris Kuijpers

Joris Kuijpers vertrekt bij The Family Amsterdam ‘na een verschil van inzicht’ met Ed van Bennekom en Linda de Graaff. Hij neemt het G-Star-account mee. The Family gaat verder niet in op de aard van het verschil van mening.

related partner content for mobile comes here

Wat Kuijpers precies gaat doen wordt ook niet naar buiten gebracht. Later dit jaar treedt hij naar buiten met zijn plannen voor de toekomst.

Ed van Bennekom en Linda de Graaff zetten The Family voort met de huidige medewerkers en klanten.

Voormalig DDB'ers

Joris Kuijpers was een van de initiatiefnemers van The Family. Hij vertrok in 2019 bij DDB Unlimited als executive creative-director en startte later dat jaar  The Family met businessdirector Linda de Graaff en creative-directors Ed van Bennekom en Jasper Diks - allen oud DDB’ers. Diks besloot na een jaar over te stappen naar TBWA\Neboko.

De eerste opdrachtgever van The Family was G-Star, het account dat nu met Kuijpers meegaat. Destijds maakte The Family een commercial en een serie online en social video’s met Max Verstappen voor de Nederlandse markt. 

The Family is een onafhankelijk creatief bureau en werkt voor Maandag®, Regiobank, Anderzorg, NCOI, Zuivelhoeve, TUI, Zaanse Mayonaise, Autodrop, Keune HaircosmeLcs, Museum Rembrandthuis, Timing en Women inc.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in