Overslaan en naar de inhoud gaan

Onderzoek Mark Woerde: creatieven willen wereld verbeteren, maar staan zwaar onder druk

Met het grootschalige initiatief 'Creative Under Fire' denkt de oud-reclameman de oplossing in huis te hebben.
mark woerde
'Creativiteit gaat vaak samen met verhoogde gevoeligheid', stelt Mark Woerde.
mark woerde
'Creativiteit gaat vaak samen met verhoogde gevoeligheid', stelt Mark Woerde.

Een nieuwe wereldwijde studie onder maar liefst 450.000 mensen toont aan dat creatieven hun talent graag inzetten om maatschappelijke problemen aan te pakken, maar dat precies dat talent hen daarin belemmert. Om creatieven met die 'uitdagingen' te ondersteunen, wordt vandaag het grootschalige initiatief Creative Under Fire gelanceerd.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in