Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureau Closed on Monday sluit nu ook zijn website op maandag

Het bureau werkt elke maandag voor non-profits, een boodschap die nog niet bekend is bij alle commerciële klanten. Daarom een campagne.
Closed on Monday
© Afbeelding: aangeleverd
Closed on Monday
© Afbeelding: aangeleverd

Het creatieve bureau Closed on Monday werkt elke maandag uitsluitend voor non-profits, waaronder stichtingen en goede doelen. Die boodschap is nog niet bekend bij alle (potentiële) commerciële klanten, dus start het bureau een campagne om zichzelf in de schijnwerpers te zetten. Het is de eerste internationale campagne van het Amsterdamse bureau, vertelt oprichter Gookie Sassen.

related partner content for mobile comes here

'We begrijpen dat onze naam voor best wat verwarring kan zorgen. Voor heel veel commerciële merken is het nog niet helemaal duidelijk wanneer ze ons nou kunnen bereiken. Hopelijk na het zien van deze campagne wel.'

Gesloten website

Bij de campagne hoort een video (onderaan dit artikel zichtbaar) en het sluiten van de website op maandag. Commerciële merken kunnen op maandag via de website een melding aanvragen als de site dinsdagochtend heropent (of natuurlijk zelf een herinnering instellen). Robin Versnel, senior creatief bij Closed on Monday, verklaart: 'Maandagpartners kunnen ons natuurlijk altijd bellen of onze website bezoeken.'

Closed on Monday werkt onder andere voor Het Vergeten Kind, De Koffiejongens, Nierstichting, Natuurmonumenten en Make-A-Wish.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in