Overslaan en naar de inhoud gaan

Gert Koot en Maxime de Jonge richten bureau HumanTales op

Het tweetal zegt zich te specialiseren in cultuurgedreven merkstrategie.
Gert Koot en Maxime de Jong
Gert Koot en Maxime de Jong
Gert Koot en Maxime de Jong
Gert Koot en Maxime de Jong

Marketingcommunicatieveteraan Gert Koot start samen met Maxime de Jonge (tot voor kort KesselsKramer), het bureau HumanTales. Koot en De Jonge zeggen zich te specialiseren in cultuurgedreven merkstrategie. Koot: ‘We combineren onze expertise in marketingcommunicatie en inzichten uit de culturele antropologie. We ontcijferen culturen, creëren vervolgens relevante verhalen en campagnes waardoor merken en organisaties zich betekenisvol kunnen verbinden met hun doelgroepen.’

related partner content for mobile comes here

De initiatiefnemers signaleren dat technologie - zowel in data als in de manier van communiceren - steeds meer het uitgangspunt wordt. Koot: ‘Maar volgens het oude model van David Berlo (1960) weten we dat Cultuur een belangrijke rol speelt bij zowel de zender als de ontvanger van een gecodeerde en gedecodeerde boodschap. En toch lijkt het wel of we dat vergeten.’ Koot en De Jonge gooien de huidige kennis over (marketing)communicatie niet overboord, maar maken dus de combinatie met inzichten uit de wereld van antropologie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in