Overslaan en naar de inhoud gaan

Jari Kloppenburg verruilt na 10 jaar SteamTalmark voor Dawn

Bij zijn nieuwe werkgever wordt 'de volle potentie van merken' benut, aldus de topstrateeg.
jari
Jari Kloppenburg
jari
Jari Kloppenburg

Nog geen week na de herintroductie van Dawn kondigt het Amsterdamse reclamebureau de komst van strategy director Jari Kloppenburg aan. Hij komt na ruim tien jaar van arbeidsmarktcommunicatiebureau SteamTalmark, waar hij onderdeel was van de directie en prijswinnende campagnes ontwikkelde voor onder meer Defensie (dat recent bij SteamTalmark vertrok) en de Belastingdienst. 

related partner content for mobile comes here

Kloppenburg is tevens lid van de raad van advies van het Swocc. Het is niet duidelijk van wie hij het stokje als strategy director bij Dawn overneemt. Een opvolger bij SteamTalmark is eveneens niet bekend. 

Kloppenburg: 'Nog te vaak zien we dat het merk, werkgeversmerk en interne merk aparte pilaren zijn binnen organisaties. Dat silo-denken staat de consistentie en groei van die merken in de weg. Bij Dawn wordt integraal gewerkt vanuit 'mens, missie en merk-DNA', waardoor de volle potentie van merken wordt benut.'

Meer nieuwelingen

Kloppenburg is overigens niet de enige nieuweling in korte tijd bij het Amsterdamse B Corp-bureau. Eerder dit jaar startten ook Brenda Waegemaekers en Loranne Roozendaal (beiden voormalig KesselsKramer), Robin Siewe (TBWA), Loïs van Reeuwijk (Dorst & Lesser) en Thomas Stevens (Unlike) bij Dawn. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in