Overslaan en naar de inhoud gaan

Robert Volten verruilt TBWA voor Chuck Studios

Volten is aangesteld als business lead. Hij begint 1 juni.
robert volten
Robert Volten.
robert volten
Robert Volten.

Robert Volten is aangesteld als business lead van foodproductiebureau Chuck Studios. Gedreven door de toenemende vraag naar 'culinary identities' van met name internationale opdrachtgevers ontstond de behoefte om het team met Volten te versterken, meldt het bureau. Hij begint op 1 juni in deze nieuw vormgegeven functie.

related partner content for mobile comes here

Volten: 'Bij de ontwikkeling van campagnes voor food & drinks-merken ligt de focus vaak op het bedenken van het grote idee. Dat is natuurlijk prima, maar het product wordt vaak als bijzaak gezien. Jammer, aangezien het een essentieel onderdeel van het merk is. Ik ben daarom fan van een bureau als Chuck Studios, waar het product centraal staat.'

TBWA

Volten komt van TBWA\Neboko, waar hij de afgelopen drie jaar als client lead werkzaam was voor merken als Douwe Egberts, ING en Nissan. Ook werkte hij voor TBWA\Shanghai en in een verder verleden bij MediaMonks. Wie Volten bij Neboko vervangt, is niet bekend.

Op het Amsterdamse hoofdkantoor van Chuck Studios komt Volten nauw samen te werken met oprichters Olaf van Gerwen (global creative director), Ellen Gaedtgens (managing director) en Gert Jan Timmer (managing partner). 

Chuck Studios heeft naast Amsterdam vestigingen in Berlijn, Londen en Los Angeles. Het bureau werkt voor merken als KFC, McDonald's, Heineken en Coca-Cola.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in