Overslaan en naar de inhoud gaan

Yvonne Nassar vertrekt bij Van Gogh Museum, gaat 'plannen maken voor what's next'

Ze is sinds 3,5 jaar Head of Marketing & Communication bij het museum.
Yvonne Nassar
Yvonne Nassar
Yvonne Nassar
Yvonne Nassar

Yvonne Nassar stopt na 3,5 jaar als Head of Marketing & Communication bij het Van Gogh Museum. Dat meldt zij op LinkedIn. 'Na het prachtige 50-jarige jubileum van ons museum afgelopen jaar, vind ik het nu een mooi moment om mijn marketing- & communicatiestokje over te dragen. Met een glimlach terugblikkend en vooruitkijkend.'

related partner content for mobile comes here

Nieuwe plannen

Nassar stopt 1 augustus bij het museum en zegt nog geen nieuwe baan op het oog te hebben. 'Na m’n vertrek neem ik de ruimte om m’n eigen 50ste verjaardag te vieren en plannen te maken voor what‘s next. Natuurlijk ook weer passend bij mijn eigen missie: ‘mensen verbinden voor het realiseren van duurzame business groei voor een kleurrijke toekomst voor iedereen’. Onduidelijk is of het Van Gogh Museum al een opvolger voor Nassar in het vizier heeft.

Onder leiding van Nassar werd een nieuwe groep marketing en communicatie vormgegeven binnen het museum. Gemaakte marketingkeuzes leidden vorig jaar onder meer tot een verdubbeling van het aandeel jongere bezoekers en families dat het Van Gogh Museum bezocht. 

Nassar was eind 2022 te gast in CMO Studio, waarin ze vertelde over haar langetermijn-marketingstrategie voor het museum. De aflevering is hieronder terug te kijken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in