Overslaan en naar de inhoud gaan

TBWA\Neboko lanceert innovatietak Next

Nishant Dogra gaat het op innovatie en technologie gerichte Next leiden. Helen Zuurmond neemt het stokje bij TBWA\X over.
tbwa
V.l.n.r.: Nishant Dogra, Rik Ledder, Helen Zuurmond
tbwa
V.l.n.r.: Nishant Dogra, Rik Ledder, Helen Zuurmond

TBWA\Neboko lanceert Next, een wereldwijd innovatie-initiatief gericht op technologische vernieuwingen en veranderend klantgedrag. Next omvat ‘multidisciplinaire methoden voor het ontwikkelen van klant- en industriespecifieke innovaties en producties binnen TBWA\Neboko'.

related partner content for mobile comes here

Nishant Dogra, oprichter en huidige ceo van TBWA\X, neemt vanaf 1 juni de rol van vice president van Next op zich. Veertien jaar na de oprichting van customer experience agency TBWA\X draagt hij het stokje over aan Helen Zuurmond, nu managing director van TBWA\X en Databay.

Dogra: ‘Customer experience en data zijn inmiddels integraal onderdeel van al ons werk voor klanten, een uitgelezen moment om het stokje over te dragen en mijn focus weer op innovatie te leggen. Technologische innovatie ontwikkelt zich sneller dan ooit en biedt daarmee aanzienlijke groeikansen voor merken, mits het goed wordt ingezet.’

Met de lancering van Next streeft TBWA\Neboko ernaar meer innovatiespecialisten aan te trekken en de samenwerking met externe specialisten te intensiveren. Het gaat dan onder meer over disciplines als AI en spatial computing.

Rik Ledder, ceo TBWA\Neboko: ‘We zijn ervan overtuigd dat Next bijdraagt aan de groei van ons bureau en het versterken van de total brand experience als totaaloplossing voor onze klanten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in