Overslaan en naar de inhoud gaan

Michel Bos PR gaat verder als Hush Hush en opent nieuwe divisie voor artist representation

O’Brian EL Joudoudi-Wouters wordt partner en gaat als managing director aan de slag.
hush hush
Michel Bos en O’Brian EL Joudoudi-Wouters
© Fotografie Blommers & Schumm, Creative direction MaD Collective
hush hush
Michel Bos en O’Brian EL Joudoudi-Wouters
© Fotografie Blommers & Schumm, Creative direction MaD Collective

Michel Bos PR  gaat verder onder de nieuwe naam Hush Hush. Oprichter Michel Bos blijft aan als ceo en richt zich op strategie, creativiteit en new business. Hush Hush verwijst naar de manier van werken van het bureau: eerder fluisteren naar een specifieke doelgroep dan ongericht schreeuwen.

related partner content for mobile comes here

Michel Bos startte in 2016 als freelancer en heeft inmiddels een team van tien collega’s opgebouwd. Het Amsterdamse communicatiebureau werkt voor klanten als De Bijenkorf, Technogym, Loewe, The Macallan en IWC Schaffhausen.

Bos krijgt in de directie versterking van O’Brian EL Joudoudi-Wouters, die in 2021 in dienst trad en nu als partner toetreedt. EL Joudoudi-Wouters heeft als managing director de dagelijkse leiding binnen het bureau, met een focus op projectmanagement, de operationele efficiëntie, en het waarborgen van kwaliteit en klanttevredenheid.

Bos: ‘We adviseren onze klanten over veel meer dan PR; we denken mee op boardlevel over de merkpositionering, brand partnerships en overkoepelende marketing- en communicatiestrategieën. We organiseren grootschalige events en bouwen communities rond merken.’

Tegelijk met de rebranding breidt Hush Hush uit met een nieuwe divisie voor de vertegenwoordiging van creatives, zoals architecten, chefs, muzikanten, kunstenaars, journalisten en acteurs.

Het bureau wordt wereldwijd verantwoordelijk voor het management en opdrachten van Paul Cournet (architect), Oficina (food design studio), BD Graft (kunstenaar), Stephanie Broek (modejournalist) en Feisty Feast (chef & creative director), de merksamenwerkingen van actrice Yootha Wong-Loi-Sing, en de partnerships binnen de Benelux van Lorenzo Viotti (dirigent).

Het bureau helpt ze bij imagovorming en zet samenwerking op met merken en managet deze. O’Brian EL Joudoudi-Wouters: ‘Veel van de merken die we vertegenwoordigen verbinden zich aan creatieve talenten voor inhoudelijke samenwerking. Bij het opzetten van dit soort partnerships merkten we dat deze creatives ondersteuning misten op het gebied van curatie en selectie, carrièreplanning, projectmanagement en contractbesprekingen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in