Overslaan en naar de inhoud gaan

Stichting Adverteerdersjury Nederland (San) vernieuwt merkidentiteit

Doel: bestaande San-identiteit versterken en het gebruikte 'Accent' behouden.
Nieuwe identiteit voor San
Nieuwe identiteit voor San
© The Others
Nieuwe identiteit voor San
Nieuwe identiteit voor San
© The Others

Stichting Adverteerdersjury Nederland (San) vernieuwt zijn visuele merkidentiteit. De vernieuwing moet een eigentijdse verandering bewerkstelligen die de merkbeleving van de adverteerdersclub naar een hoger niveau tilt. Creatief bureau The Others tekent voor de nieuwe merkidentiteit.

related partner content for mobile comes here

The Others stelde vast dat het voorgaande design van San extra impact en eigenheid kon gebruiken. Onderdeel van de opfrisbeurt is een optimalisatie van het kleurenpalet wat een ‘krachtigere kleurstelling met meer eigenheid’ moet realiseren. Ook is er meer aandacht voor de vormgeving vanuit de vorm van het Accent om voor meer uniformiteit en onderscheidend vermogen te zorgen. Het moet San ‘een eigentijdse uitstraling en een verfrissende energie’ geven.

Deze vernieuwde stijl is consistent doorgevoerd in de belangrijke touchpoints, waaronder social media, mailings, (online) advertising en nieuwsbrieven.

Licht je beste werk uit
Licht je beste werk uit The Others

Credits

San: Jeroen van den Brink, Bo Kant-Hessels

Creatief bureau: The Others                 

Creatie & Design: Mandy van Montfoort, Chris Visser

Account: Melanie Rubingh

Online verschijningsvorm
Online verschijningsvorm The Others
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in