Overslaan en naar de inhoud gaan

Sander Pluijm van UM naar Abovo Maxlead

Sander Pluijm begint per 1 juni als director content strategy bij AM Beyond, het contentlabel van Abovo Maxlead. Hij werkte 9 jaar bij UM.
Sander Pluijm
Sander Pluijm

Sander Pluijm maakt in juni de overstap naar Abovo Maxlead als director content strategy van AM Beyond. Hij heeft de afgelopen negen jaar gewerkt bij mediabureau UM en was daar een van de drijvende krachten achter het creatieve label UM Studios. Eerder in zijn carrière werkte hij bij onder meer BNN, TVBV en Endemol als Executive Producer, senior creative strategist, regisseur en eindredacteur. Pluijm is ook betrokken bij de VIA Taskforce Creative AI. Elzemieke Olsthoorn is head of AM Beyond. 

related partner content for mobile comes here

 

Willem-Albert Bol, ceo Abovo Maxlead: 'Voor ons als groep is het noodzakelijk om voor elke fase in de klantreis de juiste oplossingen te bieden. Met het aannemen van Sander investeren wij verder in onze contenttak AM Beyond. Wij zien enerzijds dat onze klanten content serieus willen nemen. Anderzijds zien wij ook dat klanten vaak nog worstelen met hun aanpak en het vinden van de contentstrategie. Hoe maak je content echt impactvol? Daar gaat Sander met al zijn ervaring zijn tanden in zetten.'

Sander Pluijm: 'Ik sla persoonlijk erg aan op de positieve energie en het ondernemerschap die in Abovo Maxlead zitten. Een onafhankelijk bureau dat de gevestigde orde durft te challengen. Dat past goed bij mijn DNA.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in