Overslaan en naar de inhoud gaan

Boukje Taphoorn verlaat Bol.com

Taphoorn zwaaide de marketing-scepter meer dan 6 jaar bij de webwinkel.
Boukje Taphoorn
Boukje Taphoorn
© Bol.com
Boukje Taphoorn
Boukje Taphoorn
© Bol.com

Per 1 juli verlaat Boukje Taphoorn Bol.com (bol) waar ze vanaf maart 2018 de functie van chief marketing & sustainability officer bekleedde. Wat haar volgende stap is, is nog niet bekend. In een aankondiging op Linkedin zegt Taphoorn dat ze ernaar uitkijkt om haar passie en expertise in te zetten voor ‘nieuwe ondernemingen waar ik een verschil kan blijven maken’. Eerst is zij van plan ‘een goede zomerpauze’ te nemen.

related partner content for mobile comes here

Versnellen van groei

In dezelfde aankondiging noemt Taphoorn zes mijlpalen die werden bereikt in haar tijd bij Bol.com, zoals ‘modernisering van het merk’, ‘versnellen van groei’ en ‘stimuleren van de digitale & technologische agenda in Europa’.

Marketeer of the Year

In april 2021 werd Taphoorn uitgeroepen tot Marketeer of the Year. In een interview met Adformatie zei ze toen blij te zijn dat Bol.com ‘niet zo’n puur winstgedreven bedrijf is’. Het interview is hier terug te lezen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Coen Olde Olthof

Dat inzicht en die drive gaan ze missen.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in