Overslaan en naar de inhoud gaan

Saxo klant bij nieuw mediabureau The Committed Agency

Start van multimediale campagne.
Saxo
Saxo

Saxo, platform voor online handelen in beleggingsproducten, is klant geworden bij het nieuwe mediabureau The Committed Agency. Het platform begint een nieuwe multimediale campagne om de recente pricingstrategie onder de aandacht te brengen. Daarmee wil Saxo concurreren met de prijsvechters in de markt, zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van de dienstverlening. 

Voor de campagne worden verschillende kanalen ingezet om een breed publiek te bereiken: out-of-home en radio, aangevuld met een zeer specifieke inzet van online. 

related partner content for mobile comes here

Head of marketing Volmer Schellens van Saxo Nederland: 'Met onze nieuwe multimediale campagne willen we de markt informeren over de recente tariefverlaging en laten zien dat we luisteren naar hun behoeften.;

Leon Bultman, partner The Committed Agency: 'De doelstellingen van Saxo zijn ons duidelijk en we vertrouwen erop de juiste mediamix te hebben gevonden die maximaal bijdraagt aan die doelstellingen. Saxo kiest met deze campagne een duidelijke positie in de markt, iets dat past bij ons als bureau.'

The Committed Agency is het mediabureau van Paulien van Stijn, Leon Bultman, Mark Blaauw en Babette Bakker (allen ex-Mediaplus) dat per 1 januari van start ging.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in