Overslaan en naar de inhoud gaan

Charlotte Jacobs treedt aan als business-director en ‘chief of staff’ bij Proof

Ze is afkomstig van Omnicom PR Group, waar ze zich boog over mensen, cultuur, talent en transformatie.
Charlotte Jacobs en Sascha Beckers
Charlotte Jacobs (l) en Sascha Beckers
Charlotte Jacobs en Sascha Beckers
Charlotte Jacobs (l) en Sascha Beckers

Proof heeft zijn managementteam uitgebreid met Charlotte Jacobs-Hoffman, die de functietitel businessdirector en ‘chief of staff’ draagt. Ze gaat nauw samenwerken met managing director Sascha Becker.

related partner content for mobile comes here

Proof is een Amsterdamse consultancybureau dat strategisch werk doet voor de 'alignment' van werknemers, leiderschap en organisatie. Het werkt op het snijvlak van communicatie, HR en marketing voor organisaties in binnen- en buitenland.

Preken en praktijk

Charlotte Jacobs is een ervaren hr- en businessprofessional met veel kennis van het onderwerp waar Proof zich op richt. Hiervoor werkte zij bij Omnicom PR Group als ‘head of people & culture’ en als ‘businessdirector talent & transformation’. Daarnaast coacht zij leidinggevenden op het gebied van organisatietransformaties.

‘Bij Proof ga ik twee rollen vervullen’, zegt Jacobs. ‘Als businessdirector adviseer ik opdrachtgevers over verander- en alignmentstrategieën. En als chief of staff ben ik verantwoordelijk voor het welzijn en de ontwikkeling van alle Proof-medewerkers. Ik ben heel blij met deze dubbelrol omdat ik heilig geloof in ‘practice what you preach’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in