Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo transformeert L’Oréal van beauty naar beauty-tech

'We doen veel meer dan schoonheidsproducten ontwikkelen'. Een gesprek met Marc Duquesnoy over de digitale transformatie.
Marc Duquesnoy
Chief digital marketing officer, Marc Duquesnoy
Marc Duquesnoy
Chief digital marketing officer, Marc Duquesnoy

Beautygigant L’Oréal is met zijn vele merken bekend van lippenstift, mascara en nog veel meer schoonheidsproducten. Maar het bedrijf werkt achter de schermen hard aan een digitale transformatie om een beautytechonderneming te worden, vertelt chief digital marketing officer Benelux, Marc Duquesnoy op het regionale L’Oréal-hoofdkantoor in Hoofddorp. Een gesprek over de consument beter leren kennen, het uitbrengen van eigen hardware en het weren van generatieve artificiële intelligentie in beautymodellen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in