Overslaan en naar de inhoud gaan

Abovo Maxlead wint mediapitch VGZ

Na pitch tussen vijf bureaus.
vgz
Eva Eikhout is de nieuwe ambassadeur van VGZ.
vgz
Eva Eikhout is de nieuwe ambassadeur van VGZ.

Na een uitgebreide pitch tussen vijf bureaus heeft zorgverzekeraar VGZ gekozen voor Abovo Maxlead als nieuwe full-service mediabureau. In de gevraagde dienstverlening gaat het bureau werken voor de diverse merken van Coöperatie VGZ en helpen met media, content en performance marketing. Ivonne Boumeester van 3MO begeleidde het pitchproces.

Het account was eerder ondergebracht bij MediaCom.

related partner content for mobile comes here

De keuze voor Abovo Maxlead is vooral gebaseerd op de match in aanpak en mensen, de benoemde groei voor de campagnes, kennis van specifieke doelgroepen en digitale verbeteringen in performance marketing en content. De cultuur van beide organisaties toont veel gelijkenissen met aandacht voor duurzaamheid en de wens voorop te lopen. De samenwerking is inmiddels begonnen en er volgt een grote najaarscampagne.

Karlijne Bos, team lead merk & campagne van Coöperatie VGZ: 'Wij werden inhoudelijk door meerdere bureaus geprikkeld. Bij onze keuze voor Abovo Maxlead was vooral de persoonlijke klik de doorslaggevende factor. Ook was het bureau duidelijk op zoek naar sterke samenwerking met ons reclamebureau Fitzroy. Al met al voelden wij de ondernemende mentaliteit en toonde het team van Abovo Maxlead op meerdere momenten het nodige lef. VGZ als merk heeft dat DNA ook.'

Willem-Albert Bol, ceo Abovo Maxlead: 'Wij merkten in het proces dat VGZ duidelijk wilde horen hoe wij zaken in praktijk brengen. Geen woorden maar daden. Door de open sfeer in gesprekken was er ruimte voor de kritische noot. Die eerlijkheid werd gewaardeerd en schept een goede basis om nu samen aan de slag te gaan.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in