Overslaan en naar de inhoud gaan

Zorgverzekeraar ONVZ kiest Stroom na mediapitch

Stroom wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en -inkoop.
ONVZ
ONVZ

Zorgverzekeraar ONVZ uit Houten heeft na een uitvoerig en intensief pitchtraject gekozen voor mediabureau Stroom, onderdeel van Candid. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en -inkoop. In de mediapitch versloeg Stroom drie bureaus.

related partner content for mobile comes here

De pitch werd vanuit ONVZ begeleid door consultant en pitchbegeleider Emile van den Berg. 

​​​​​​​Strategie

De strategie: 

Het mediagebruik van de Nederlandse consument versnippert. Er komen steeds meer zenders, programma’s, podcasts, streamingsdiensten en (socialemedia)platformen. Het totaal aantal tijd dat we daar aan besteden blijft daarentegen gelijk: aandacht is kostbaar.

De verzekeringsbranche is een commoditymarkt en heeft zijn eigen spelregels. Prijs en dekking zijn veruit de meest genoemde zaken in communicatie binnen een overvolle zorgverzekeringsmarkt. Het is zaak hier andere, maar relevante, inhoudelijk gedreven keuzes te maken voor een hoog gepositioneerd merk als ONVZ.

Daarbij zoekt ONVZ naar een balans tussen merkpositionering, creatie en media binnen de samenwerking met reclamebureau Open Now en mediabureau Stroom.

Nicolet Annema, senior campagnemarketeer bij ONVZ legt de keuze voor Stroom uit: 'Met Stroom hebben we een goede partner gevonden voor de volgende stap van ons merk. De combinatie van professionaliteit, visie en menselijke klik maakt dat we met veel vertrouwen deze verbintenis aangaan. In nauwe samenwerking met reclamebureau Open Now zullen we binnen de driehoek het merk ONVZ verder brengen.'  

Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: 'Vanuit strategie zoeken we naar bijzondere merk- en media-inzichten die een campagne beter maken en een merk sterker. We zoeken de juiste balans tussen branding en performance en tussen effectiviteit en efficiency. Zorgverzekeraar ONVZ is een geweldig merk dat wil doorgroeien in het premium segment. Daar gaan we vol mee aan de slag.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in