Miriam van der Heijden (Randstad) vanuit Cannes: 'Marketing heeft bij ons een stoel aan tafel'


De hele wereld komt naar Cannes en daarom is het voor CMO Studio extra bijzonder om de marketingtopvrouw van een van oorsprong Nederlands merk – maar inmiddels met een sterke wereldwijde présence – voor de camera te krijgen: Miriam van der Heijden, Global CMO bij Randstad.
In het jaarlijkse verslag van Cannes Lions ‘de Staat van Creativiteit’, lezen we dat voorzichtige leiders in de boardroom creativiteit beperken. Gefrustreerde marketeers geven aan dat ze moeite hebben om leidinggevenden creativiteit te laten omarmen. Is dat voor Van der Heijden een herkenbaar probleem? Kijk het interview met Van der Heijden hieronder (ca. 7 minuten).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCMO Studio dankt Dentsu voor de genoten gastvrijheid in het sfeervolle beachhouse, en MediaMarkt, dat het programma mede mogelijk maakte.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid