Overslaan en naar de inhoud gaan

Koen Coopmans: ‘Ik heb geleerd om vanuit verschillende invalshoeken naar marketing te kijken’

Koen Coopmans is op CMO Day benoemd tot Adformatie Future CMO of the Year. Wat zijn zijn drijfveren?
cmo day
Koen Coopmans tijdens CMO Day op 23 mei.
cmo day
Koen Coopmans tijdens CMO Day op 23 mei.

De dertigjarige Rotterdammer Koen Coopmans is op 23 mei tijdens CMO Day benoemd tot Adformatie Future CMO of the Year. Hij is nu twee jaar werkzaam als teamleider acquisitie marketing bij de Nationale Postcode Loterij. ‘Samen met mijn team ben ik verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van alle campagnes van de Postcode Loterij. Het doel is om onze deelnemers te blijven enthousiasmeren en nieuwe deelnemers enthousiast te maken om met ons mee te doen.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in