Overslaan en naar de inhoud gaan

Sophia Heemskerk gaat Crocodile Agency leiden, Marieke Aarts vertrekt

Ook is Pepijn van de Pol gestart als strategy director.
crocodile
V.l.n.r.: Pepijn van de Pol, Tamara Couperus, Sophia Heemskerk
crocodile
V.l.n.r.: Pepijn van de Pol, Tamara Couperus, Sophia Heemskerk

Crocodile Agency kondigt twee nieuwe leden in het managementteam aan. Sophia Heemskerk  is gestart als managing director, Pepijn van de Pol als strategy director. 

related partner content for mobile comes here

Heemskerk werkte de laatste zeven jaar bij Glasnost, waarvan de laatste anderhalf als client service director. Van de Pol werkte de afgelopen vier jaar bij GoSpooky als media lead en senior strategist. 

Tamara Couperus, oprichter en ceo van Crocodile Agency, spreekt van een 'nieuwe fase' waarin haar bureau zich bevindt. 'Sophia en Pepijn brengen een schat aan ervaring mee en daarnaast nieuwe perspectieven die essentieel zijn voor onze groeiplannen.'

Heemskerk: 'Ik volg Crocodile Agency al jaren en bewonder het vermogen van dit bureau om out of the box te denken, een kenmerk waarmee het zich echt onderscheidt in de reclameindustrie.'

Marieke Aarts vertrekt

De komst van Sophia Heemskerk betekent dat Marieke Aarts als managing director vertrekt. Zij stond pas sinds februari vorig jaar aan het roer van Crocodile Agency. Couperus bedankt Aarts in een verklaring voor haar inzet en toewijding. 'Ze heeft een fundamentele rol gespeeld in waar het bureau nu staat', aldus de ceo. De reden van Aarts' vertrek is niet bekend, wat ze nu gaat doen evenmin.

Crocodile Agency uit Amsterdam afficheert zich als 'het nieuwe generatie reclamebureau' en werkt voor merken in de lifestyle-hoek, zoals Bar-le-Duc, Milka en L'Oréal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in