Overslaan en naar de inhoud gaan

René Kroeze en Laurens Hoekstra co-ceo Vim Group

Kroeze was hiervoor coo van Vim Group en Hoekstra cco. Ze volgen Marc Cloosterman op, hij blijft aan als adviseur.
VIM Group
René Kroeze en Laurens Hoekstra
VIM Group
René Kroeze en Laurens Hoekstra

René Kroeze en Laurens Hoekstra zijn benoemd tot co-ceo van Vim Group, specialist in merktransformatie en merkmanagementtechnologie. Zij volgen Marc Cloosterman op, hij heeft besloten terug te treden uit deze rol. Hij blijft aan als senior adviseur en aandeelhouder.

related partner content for mobile comes here

Cloosterman zegt: ‘Voor mij is de tijd gekomen om een ander pad te bewandelen. Het is een fantastische tijd geweest. Samen met collega's waar je alleen maar van kunt dromen, hebben we een niche voor ons bedrijf gecreëerd, met een ongekende team spirit - die elke keer wordt opgemerkt als er een nieuwe collega bij komt. Ik kijk ernaar uit om vanaf september Senior Advisor van de organisatie te zijn en betrokken te blijven.’

Maarten Evertzen, head of digital & technology, is benoemd tot managing partner. Hij blijft betrokken bij digitale transformaties voor organisaties wereldwijd. Vim Group is onderdeel van Team Farner, een Europese alliantie van advieskantoren.

Het bestaande managementteam van Vim Group is versterkt met nieuwe teamleden. Joanna Jenkins, merkexpert met meer dan 25 jaar ervaring, is benoemd tot managing director van het kantoor in Londen.

John Bache, lange tijd managing partner voor de Duitse activiteiten van Vim, verlaat het bedrijf ook na zes jaar om terug te keren naar zijn thuisland Nieuw-Zeeland. In München treedt Jean-Marc König toe als managing director. König heeft ervaring in merktechnologie en klantgerichte aanpak. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in